FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Co to jest Callbox?

    Callbox to nowy, unikalny na rynku komunikator VoIP, umożliwiający połączenia do sieci telefonicznych. Do jego podstawowych zalet należą: prosta obsługa, wysoka jakość i niska cena połączeń, możliwość dzwonienia bez korzystania z kart kredytowych, a także brak jakichkolwiek formalności związanych z korzystaniem z aplikacji. Nie trzeba się logować, podawać maila, zakładać konta - aplikację pobraną z internetu instaluje się za pomocą dwóch kliknięć myszki i jest ona gotowa do pracy...

  • Jak się wymawia słowo Callbox?

    "kolboks"

  • Do czego służy Callbox?

    Używając bezpłatnej aplikacji Callbox, możesz wykonać połączenia do dowolnej sieci telefonii stacjonarnej lub komórkowej po bardzo korzystnej cenie.

  • W jaki sposób płacę za połączenia wykonywane przez Callbox?

    Jedyną, bardzo prostą i w pełni bezpieczną metodą płatności jest korzystanie z karty telepin. Środki finansowe są przypisane do konkretnej karty, nie do osoby czy konta. Przed wykonaniem połączenia program infromuje o stanie środków na karcie.

  • Jak mogę otrzymać to oprogramowanie?

    Najprostszym sposobem jest kliknięcie na poniższy link.
    Pobierz program Callbox

  • Czy Callbox jest dostępny w innych wersjach niż Windows XP?

    Tak dla Windows 2000.

  • Czy mogę używać Callbox z Windows 98 lub Windows ME?

    Nie. Te systemy nie są wspierane przez Callbox.

  • Czy pobranie komunikatora Callbox kosztuje?

    Pobranie aplikacji jest bezpłatne.

  • Jak mogę zadzwonić na telefon stacjonarny?

    Po uruchomieniu aplikacji należy wprowadzić numer docelowy. Można to zrobić na trzy sposoby: korzystając z klawiatury komputera, korzystając z myszki wystukując numer na klawiaturze komunikatora, jak na normlanym telefonie, lub przez kliknięcie na numer zapisany we wbudowanej książce telefonicznej. Aby połączenie było udane, numer należy wpisać w następujący sposób:

    dla połaczeń krajowych
    004858...
    albo od razu
    058...

    dla połączeń międzynarodowych
    004940...

  • Jak mogę zadzwonić na telefon komórkowy?


    Aby połączenie było udane, numer należy wpisać w następujący sposób:

    0048601...
    albo od razu
    0601...

  • Czy za każdym razem muszę wpisywać kod z karty?

    Nie ma takiej potrzeby. Można zapamiętać numer karty w "Opcjach komunikatora". Wtedy wystarczy wybrać numer i od razu otrzymuje się połączenie – bez konieczności podawania kodu z karty.

  • Czy przy użyciu komunikatora Callbox mogę dzwonić na numery alarmowe?

    Można dzwonić na numer 112. System poprosi o podanie numeru krajowej strefy np. 22 dla Warszawy. Aby zadzwonić na numer 112 trzeba posiadać ważny numer karty, ale połączenie jest bezpłatne. Inne numery alarmowe nie są obsługiwane.

  • Czy przy użyciu komunikatora Callbox mogę dzwonić na numery bezpłatne?

    Aktualnie takie kierunki nie są obsługiwane.

  • Czy mogę używać komunikatora Callbox do przeprowadzania rozmów konferencyjnych?

    Nie. Z komunikatora można prowadzić tylko jedną rozmowę w danym momencie.

  • Czy mogę sprawdzić jakie rozmowy przeprowadziłam?

    Tak. W tym celu należy założyć konto na stronie www, a następnie wpisać login i hasło założonego konta w "Opcjach komunikatora". Od tego momentu informacja o wykonanych połączeniach, czasie trwania rozmów i kosztach będzie rejestrowana i dostępna po zalogowaniu na stronie www.

  • Jak mogę sprawdzić stan środków na karcie?

    Informacja o stanie konta jest udzielana przed każdym połączeniem.

  • Ile kosztuje rozmowa?

    Zgodnie z cennikiem. Rozliczenie 1 sekundowe.

  • Czy płacę tę samą cenę za rozmowę niezależnie od tego, z jakiego kraju dzwonię?

    Zgodnie z cennikiem.

  • Czy płacę za przerwaną rozmowę?

    Opłata jest pobierana za czas trwania połączenia. Również przerwanego.

  • Czy mogę usunąć którąś z pozycji w książce adresowej?

    Tak. Po zaznaczeniu pozycji i kliknięciu ikony USUŃ.

  • Czy mogę importować i eksportować książkę adresową?

    Aktualnie nie. Ta funkcja będzie dostępna w niedalekiej przyszłości.

  • Czy Callbox jest bezpieczny?

    Callbox jest bezpieczniejszy, niż większość tego typu aplikacji na rynku.

  • Czy kiedy korzystam z komunikatora Callbox, mój komputer może zostać zarażony wirusem lub innym niechcianym szkodliwym programem?

    Nie. Callbox jest testowany i stale udoskanalany również pod względem bezpieczeństwa.

  • Nie mogę połączyć się ponieważ, firewall ogranicza mój dostęp. Które porty muszą być otwarte, żeby móc korzystać z komunikatora Callbox?

    Callbox wymaga otwartego portu UDP 4560 oraz TCP 80.

  • Czy Callbox zawiera reklamy albo programy szpiegowskie?

    Nie. Callbox robi tylko to, o czym użytkownik wie.

  • Co mogę zrobić, kiedy mam złą słyszalność w czasie rozmowy?

    Sprawdzić jakość łącza internetowego.

  • Minimalne wymagania systemowe

    Aby korzystać z komunikatora Callbox, komputer musi spełniać następujące wymogi systemowe:

    system operacyjny: Windows XP, Windows 2000

    karta dźwiękowa, głośniki i mikrofon

    łącze internetowe (typu dial-up: modem o minimalnej przepustowości 33,6 Kbps) lub szybkie łącze: kablowe, DSL, itp.