Pomoc

Callbox to prosta i niezawodna usługa oparta o przesyłanie glosu przez Internet - VoIP. Korzystanie z programu Callbox jest bardzo proste, jeśli jednak pojawi się potrzeba wyjaśnienia jakiegoś pytania lub konieczność bezpośredniej pomocy w uruchomieniu usługi - jesteśmy na to przygotowani. Zapewniamy różne formy pomocy i wsparcia.

FAQ

FAQ
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
To lista tematów, zbiór odpowiedzi i rozwiązań, które przydadzą się każdemu użytkownikowi Callboxa. Polecamy! Warto się zapoznać!
Przewodnik on-line

Przewodnik on-line
Prezentacja wszystkich funkcji programu
Po zapozaniu się z tą prezentacją, można bez trudu zrozumieć jak działa program Callbox.
Formularz
kontaktowy
formularz kontaktowy
Porady przez e-mail
To prosty formularz kontaktowy, dostępny dla zalogowanych użytkowników, którzy potwierdzili swój adres e-mail. Odpowiedź na pytanie zostanie wysłana najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Infolinia
0801 880 006
FAQ
Rozmowa z konsultantem
To możliwość bezpośredniej rozmowy z konsultantem w sprawach technicznych lub handlowych. UWAGA!!! Połączenie z konsultantem kosztuje 29 gr/min netto (35 gr/min brutto). Nasi konsultanci są dostępni w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku